A+ A A-

वाहुन क्षेत्रीहरु १२ औं शताब्दीमा नेपाल आएका हुन् भन्ने प्रमाण कुन माइकालालसँग छ ?

जनजातिहरुका अगुवा बुद्धिजीवीहरुले आफूहरु मात्र 'आदिवासी' भएको अनि क्षत्री बाहुनहरु चाहिँ '१२ औं शताब्दीमा भारतमा मुस्लिम अत्याचारबाट बच्न नेपाल प्रवेश गरी आफ्ना राज्यहरु खाई जनजातिहरुलाई विस्थापित गराई यहाँको राज्यसत्ता एवं अन्य स्रोत-साधनमाथि एकलौटी हकभोग कायम गरेको' जस्तो चरम साम्प्रदायिक एवं विखण्डनकारी सोचलाई अभियानको रुपमा प्रचारमा ल्याउन पुग्दा हाल देशमा जातीय विद्वेष र क्षेत्रीय वितण्डा अभूतपूर्व ढंगले मौलाउन पुगेको छ । 'पहाडी बाहुन र ठकुरीहरु आफ्ना पुर्खाहरु मध्यकालमा भारतमा मुसलमानी आक्रमणबाट पराजित भएपछि कान्यकुब्ज तथा राजस्थान आदिबाट धर्म एवं जाित रक्षार्थ नेपाल प्रवेश गरेको' कुतर्कलाई पुष्टि गर्ने कुनै कारण नभएको कारण मात्र होइन यिनका अधिकांश थरहरु तत्कालीन खस साम्राज्यका सरकारी दर्जाबाट र तत्कालीन कर्णाली वा कुमाउ भेकका गाउँका नामबाट लिइएको र यी थरहरु भारतको मैदानी भागबाट आएका बाहुनसँग प्रायः नमिल्ने हुँदा नेपालका यी क्षत्री-बाहुनहरु यही देशको माटोसँग छुट्याउनै नसकिने गरी जोडिएका देखिन्छन् ।

प्रा.डा. सुरेन्द्र के.सी.

Last Updated on Thursday, 15 December 2011 17:44

Hits: 14962

हामीलाई गोर्खा भर्तीमा पठाएर नेपालमा राज गरे

हाम्रा कलिला नानी भाषा र संस्कारविहीन बनाइए । एकातिर नेपाली समाजले हाम्रा सन्ततीलाई 'बेलायती लाहुरेको सन्तान' भनेर अपहेलित गर्‍यो, अर्कोतिर बेलायतीले 'गोर्खे' भनेर अपमान गरे । अहिले गोर्खाली र तिनका सन्तान दिशाविहीन अवस्थामा पुगेका छन् । अपसंस्कार र अपसंस्कृतिको सिकार बनेर उनीहरूको भविष्य अन्धकारतिर उन्मुख छ । विश्वमा बहादुर कहलिएका यी बहादुरका सन्तती न नेपाली भए न त बेलायती नै ! उनीहरूले नेपालमा 'लाहुरेको छोराछोरी' भनेर जागिर पाउँदैन र बेलायती शासकले 'गोर्खेका छोराछोरी' र योग्यता नपुगेको भनी जागिर दिँदैन । कुनै जागिर नभएपछि यी युवायुवती स्वाभाविक रूपले विकृतिको भासमा फस्दै गइरहेका छन् ।

पदमबहादुर गुरुङ

Last Updated on Friday, 14 October 2011 17:46

Hits: 2419

आत्मीय प्रचण्डसँग इतिहासको यो कठघरामा जनतासामु उभिएर भूलका निम्ति क्षमा माग्न चाहन्छु

जातीय विकास, संस्कारहरूको विकासमा मगर जाति पछि, ब्राह्मण अगाडि छ । किनकि यो ऐतिहासिक तथ्य हो, त्यहाँ अन्तरविरोध छ । ती संस्कारबाट हामी आएका छौँ । इतिहासको यो कठघरामा उभिएर म आफ्ना कमजोरी र भूलप्रति क्षमायाचना गर्दै छु । सायद मेरो केही 'बालहठ' भयो, मेरो नियतमा त्यस्तो थिएन । त्यसले आप\mनो आत्मीयको चित्त दुखायो र म आत्मीय प्रचण्डसँग इतिहासको यो कठघरामा जनतासामु उभिएर ती सबै भूलका निम्ति यो उचाइबाट क्षमा माग्न चाहन्छु ।  हाम्रो सम्बन्धलाई हेर्दा अर्को भूल मैले आफ्नै कमान्डरलाई जित्न खोजेर गरेँ । सिपाहीले कमान्डरको आदेश मान्दैन वा आदेशप्रति उदासीन हुन्छ भने त्यो सिपाहीले कमान्डाई जित्न खोजेको हुन पुग्छ वस्तुगत रूपमा । मैले कमान्डरलाई जित्न खोजेँ, नियतले होस् या अज्ञानताले । त्यहीँबाट समस्या पैदा भए ।

रामबहादुर थापा बादल

Last Updated on Sunday, 25 September 2011 05:17

Hits: 1929

किन चाहिन्छ वैकल्पिक मिडिया ?

 

जनताले तिरेको करसँग जोडिएको नेपाल टेलिभिजन, गोरखापत्र, रेडियो नेपाल जस्ता सचार माध्यममा पनि माथि उल्लेख गरिएका समुदायको आवाज आक्कल झुक्कल वाहेक प्रकाशन\प्रसारण नभईरहेको सन्दर्भमा नीजि साचार माध्यमलाई बाध्य बनाउन अझै गाह्रो हुन्छ । तर यसो भन्दैमा मूल धारका साचार माध्यमबाट पुरै अलग्गिनु पर्दछ भन्ने खोजिएको कदाचित होइन । भारतीय पत्रिका द हिन्दुका रुलर एडिटर पि. साइनाथको यो वाक्यबाट मैजारो गर्दछु 'वैकल्पिक मिडियालाई तन मन धनले सहयोग नगर्ने हो भने मूलधारको मिडियालाई आलोचना गर्ने अधिकार पनि तँपाईलाई छैन ।'

सन्त गाहा मगर

Last Updated on Monday, 10 October 2011 13:45

Hits: 1603

यसकारण नेपालमा संघीयताको विकल्प छैन

संघीयतासँगै जनमत संग्रहका कुरा उठाउनु र देशनै टुक्रिन्छ भनिँदा साँचिक्कै यो यस्तो विषय हो त भन्ने प्रश्न पनि धेरैका मनमा उब्जिन सक्छ । नेपालको आफ्नै ऐतिहासिक, भाषिक, सांस्कृतिक, आर्थिक र भौगोलिक परिवेश भएकाले देश सुहाउँदो नमुना बनाउन सकिन्छ । तर विडम्बना के हो भने यहाँ भाषणबाजी धेरै, गहन गृहकार्य कम हुन्छ ।

प्रा. डा. लोकराज बराल

Last Updated on Saturday, 28 July 2012 14:51

Hits: 1418

 हार्दिक श्रध्दाञ्जलि - ज्ञान बहादुर गाहा मगर